L’Ajuntament de Girona i la Fundació Privada Lluís Coromina Isern signen un conveni de col·laboració

26/03/2015

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i el representant de la Fundació Privada Lluís Coromina Isern, Lluís Coromina Isern, han signat un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Girona i la Fundació per optimitzar els recursos dels quals disposen i per afavorir una major difusió de les activitats programades per cada entitat en el camp de l’art contemporani.

Amb la signatura del conveni les dues entitats es comprometen a col·laborar en l’organització de la presentació del treball artístic de Rosa Brugat “Què pensen les sirenes?” (beca Kreas 2014) a Sant Nicolau el dia 13 de novembre i en les activitats organitzades en el marc del Dia Internacional de l’Art, aportant recursos de coordinació general de l’esdeveniment. Per part de l’Ajuntament de Girona treballarà en l’organització d’aquests esdeveniments el Bòlit, Centre d’Art Contemporani de Girona.

Amb la signatura, s’afavorirà la difusió de les activitats programades per cada entitat

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, valora molt positivament aquesta signatura ja que tal com ressalta “l’Ajuntament i la Fundació Privada Lluís Coromina Isern comparteixen objectius en l’àmbit cultural i consideren de gran importància el treball de col·laboració entre diferents entitats del territori”.