La XXI Biennal d’Art Contemporani Català arriba a Banyoles

02/05/2019

La Fundació Lluís Coromina coorganitza la XXI Biennal d’Art Contemporani Català 2018. L’exposició tindrà lloc del 10 al 30 de maig de 2019 al Puntal – Laboratori de les Arts de Banyoles.

Es tracta d’una exposició que mostra la diversitat de formes i sensibilitats d’onze joves de diferents procedències, seleccionats d’entre 65 participants. Les seves obres són representatives dels diferents corrents de la plàstica que es conrea a casa nostra. L’exposció també passarà Sant Cugat del Vallès, Lleida, Tarragona, Reus, Vilanova i La Geltrú i Vilafranca del Penedès.

Els artistes participants són Guillem S. Arquer, de Sant Fost de Campsentelles; Mariona Berenguer, de Sant Cugat del Vallès; Irene Bou, de Mataró; Adrià Gamero, d’Olot; Anna Ill, de Vilanova i la Geltrú; Carles Llonch, de Lleida; Joan Pallé, de Lleida; Anna Pascó, d’Esplugues de Llobregat; Yurian Quintanas, de Tona; Eduardo Ruiz, de Barcelona i Sebastián Ruiz de Montcada i Reixach.

El jurat que ha seleccionat els joves participants representa el sector de les arts plàstiques a Catalunya i actualment està format per Josep Canals, galerista i director de la Biennal; Aida Marin, historiadora d’art i comissària d’exposicions de Reus: Albert Mercadé, director de la Fundació Arranz-Bravo de l’Hospitalet del Llobregat; Ricard Planas, director de la revista Bonart de Girona, i Jesús Vilamajó, director de l’Embarrat de Tàrrega.

La inauguració tindrà lloc el 10 de maig a les 19.30 al Puntal – Laboratori de les Arts de la Fundació Lluís Coromina (c/ de Girona, 161)  i estarà disponible fins al 30 de maig.