La Galeria N2 de Barcelona acull l’exposició ‘Lluís Vilà, a la recerca de l’absolut’

03/10/2019

La Fundació Lluís Coromina us convida a la inauguració de l’exposició Lluís Vilà, a la recerca de l’absolut, el proper dijous 10 d’octubre a les 19 h a la Galeria N2 de Barcelona.

Lluís Vilà va investigar i experimentar amb una gran varietat de formes i materials, en una recerca contínua que va culminar amb aquesta sèrie realitzada el 2009 que, sota el títol de “Absolut”, ens mostra el seu treball més depurat estèticament, i dóna lloc a un conjunt de pintures i escultures que destaquen per la seva austeritat expressiva. Les formes abstractes i essencials de les seves pintures són portadores d’una alta càrrega simbòlica i es combinen amb la sèrie d’escultures “Nautes”, un conjunt de figures antropomorfes que incorporen un element recurrent al llarg de la seva trajectòria: el pa, símbol de la nostra civilització. D’aquesta manera, l’obra de Lluís Vilà que mostra aquesta exposició forma una unitat, i les seves pintures connecten amb els cossos deformats que transiten a la recerca de l’absolut i que, d’alguna manera, intenten donar una resposta a les nostres indagacions vitals.

L’exposició s’inaugurarà el dijous 10 d’octubre a les 19 h i finalitzarà el dimecres 4 de desembre.

Inauguració: Dijous 10 d’octubre a les 19 h

Dates exposició: Del 10 d’octubre al 4 de desembre de 2019