La Fundació regala 40 exemplars del llibre ‘Carles Fontserè… en clau de conte’ amb motiu de la Diada

11/09/2020

Amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya, des de la Fundació s’han regalat 40 exemplars del llibre Carles Fontserè… en clau de conte. El conte explica la història i els viatges del reconegut dibuixant i cartellista català Carles Fontserè, qui durant la seva vida va estar estretament vinculat a la història socio-política de Catalunya. Escrit per Sessi Sitjà i acompanyat de les il·lustracions d’Emma Reixach, la publicació ha estat editada per l’Ajuntament de Porqueres.

El divendres 11 de setembre al matí, diverses famílies han fet parada a l’Espai Eat Art per recollir un llibre únic i d’edició limitada. Els nens i nenes que s’han emportat un dels exemplars podran gaudir de les aventures per Amèrica i altres indrets del dibuixant i fotògraf català, la Terry i la seva amiga la rateta, que des de que va tornar dels viatges viu a la biblioteca de Porqueres.

Imatges de Pau López