La Fundació Lluís Coromina s’adhereix a la iniciativa Actua Cultura 2%

13/01/2020

La Fundació Lluís Coromina se suma a la iniciativa de la nova plataforma Actua Cultura, formada per la gran majoria del sector cultural català, que reclama que es destini el 2% del pressupost que aprovi el Govern a la cultura. El sector de les arts escèniques, l’art, la música, l’audiovisual i el llibre s’han unit per primera vegada en aquesta plataforma i asseguren que el 2% és el “mínim per tenir una cultura digna”, una xifra que respon a la mitjana dels països de la Unió Europea.

Des de la Fundació creiem que la cultura és imprescindible i innegable, per això ens adherim a la iniciativa Actua Cultura 2%, una necessitat i una oportunitat única per a la societat i la cultura a Catalunya.

Imatge: Els cinc portaveus d’Actua Cultura (Mar Vila)