La Fundació Lluís Coromina patrocina tres produccions artístiques que es podran veure al Festival Temporada Alta

03/09/2019

La Fundació Lluís Coromina patrocina tres produccions artístiques que es podran veure a la nova edició de Temporada Alta, el festival internacional d’arts escèniques que acaba de presentar la programació d’enguany i que tindrà lloc entre el 3 d’octubre i el 8 de desembre a Girona.

Una de les produccions patrocinades per la Fundació és la proposta eclèctica de Marcel·lí Antúnez Ultraorbism, una acció amb animacions i video mapping basat en les Històries verídiques de l’escriptor sirià Llucià de Samòsata. La Fundació Lluís Coromina també ha col·laborat amb la producció de les propostes artístiques de cabosanroque i Albert Serra, dos banyolins que formen part del conjunt d’artistes que acull la mateixa fundació i que estan afincats a l’espai del Puntal-Laboratori de les Arts de Banyoles. Aquestes dues produccions  són, per una banda, la nova instal·lació sonora de cabosanroque, Dimonis, que recupera certes vivències del poeta Jacint Verdaguer i que compta amb la participació enregistrada de Niño de Elche, Rocío Molina i Enric Casasses i,  per l’altra,  l’última pel·lícula del director Albert Serra, Liberté, guanyadora del premi especial del jurat al Festival de Cannes 2019 que ha rebut una molt bona acollida per part de la crítica internacional.

Des de la Fundació us convidem a gaudir d’aquestes tres produccions artístiques:

Dimarts 12 de novembre, 20 h – ‘Liberté’ d’Albert Serra

Del 13 al 24 de novembre, diferents horaris – ‘Dimonis’ de cabosanroque