La Fundació Lluís Coromina inicia un cicle per donar a conèixer diversos projectes socioculturals vinculats a l’entitat

30/04/2020

A partir d’aquest dijous 7 de maig, la Fundació Lluís Coromina obre un cicle on line per donar a conèixer alguns dels projectes vinculats a l’entitat. Constituïda per l’empresari Lluís Coromina Isern l’any 2007, des dels seus inicis ha desenvolupat activitats en l’àmbit de les arts, de l’atenció a les persones, de la preservació de la natura i els animals, i de l’entorn paisatgístic. És per això que dóna suport a entitats i projectes culturals, socials i mediambientals, sempre amb la voluntat i el compromís d’ajudar a crear un món millor.

La productora de cinema d’autor i d’avantguarda Andergraun Films; l’associació sense ànim de lucre Azahara; la Fundació Mona, l’ONG que treballa a les zones rurals de Ghana, Nasco Feeding Minds; el moviment Plant- for-the-planet, que busca solucions a l’emergència climàtica; la revista cultural Bonart; la Fundació Estany, que treballa amb persones amb discapacitat;  la productora d’arts escèniques Eironeia Produccions; l’empresa de gestió cultural Alter Sinergies; el duo d’artistes sonors cabosanroque; la Fundació Mas Casadevall, que treballa amb persones amb autisme, i la formació vocal banyolina Cor de Teatre formen part d’aquest univers creatiu i cultural de la Fundació Lluís Coromina.

La primera acció tindrà lloc aquest dijous 7 de maig a les 19 h, amb una conversa en directe amb Laia Torrents de cabosanroque, un duet d’artistes sonors instal·lats al Puntal – Laboratori de les Arts, i Ricard Planas, director de la Fundació Lluís Coromina. Es podrà seguir a través d’instagram live al perfil @fundaciolluiscoromina. Com a prèvia a aquest cicle, el 24 d’abril s’ha realitzat una trobada virtual amb Xavier Aldekoa i Ousman Umar (Azahara): “L’impacte social de la COVID19 a l’Àfrica”. Aquesta activitat compta amb el suport de la revista Bonart.