28/07/2017

La Fundació Lluís Coromina dóna suport a la setena edició del Festival Internacional del Circ Elefant d’Or que tindrà lloc al Camp de Mart de La Devesa de Girona del 22 al 26 de febrer de 2018 i que s’emmarca dins dels actes europeus de commemoració dels 250 anys del naixement del circ.

Algunes de les principals companyies del món del circ ja han confirmat l’aportació a Elefant d’Or 2018 dels seus nous muntatges artístics: el Gran Circ estatal de Rússia, el Circ Nacional de Vietnam o el Circ Nacional de Pyongyang presentaran al Festival les seves noves troupes d’acròbates. En total el Festival oferirà 24 atraccions inèdites a Europa.

El festival, que està organitzat per Circus Arts Foundation, també té el suport institucional de l’Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona i el Patronat de Turisme de la Costa Brava.