La Fundació Lluís Coromina, dins el programa d’adquisicions de la fira d’art contemporani SWAB

08/10/2020

La fira d’art contemporani de Barcelona SWAB presenta una nova edició de l’1 al 15 d’octubre de 2020 en format exclusivament virtual. La Fundació Lluís Coromina forma part del programa d’adquisicions de la fira, un dels punts clàssics de la mostra, que enguany també està format per la Fundació Vila Casas, la Fundació Carmen & Lluís Bassat, la Col·lecció Civit, la Col·lecció Manuel Expósito i la Fundació Sorigué, incorporada aquest any.

Per aquesta 13a edició, la Fundació Lluís Coromina recull diverses peces artístiques en el seu espai expositiu, entre les que es troben un quadre i l’explicació del projecte Art Especial, Art Outsider,  que visibilitza la creativitat artística de persones amb diversitat funcional; el projecte audiovisual Cubalibre, creat pel director banyolí Albert Serra, i el mapa conceptual de la Fundació Lluís Coromina, creat per l’artista IEX Cosmonauta i acompanyat d’un text explicatiu de la història de la fundació.

SWAB és un projecte independent que va néixer en 2006 com a plataforma d’experimentació de propostes artístiques emergents. Fundada per l’arquitecte i col·leccionista Joaquín Diez-Cascón, la la fira és un esdeveniment que congrega a unes 80 galeries del panorama internacional i funciona com a punt de trobada del sector cultural a escala global. Amb 12 edicions a la seva esquena, la mantt la seva missió de donar projecció als espais i disciplines que estan traçant el curs de l’escena de l’art dels pròxims anys, i presenta aquesta nova edició en un format exclusivament virtual que es pot visitar a través de qualsevol ordinador mitjançant l’aplicació creada especialment per a l’ocasió. Podeu accedir a la fira en línia descarregant-vos l’aplicació en aquest enllaç.

Quadre del projecte Art Especial, Art Outsider que es pot trobar a l'espai expositiu
de la Fundació Lluís Coromina de la fira SWAB.