La Fundació Lluís Coromina col·labora en la campanya de mecenatge del llibre ‘Pandemia. Miradas de una tragedia’

04/12/2020

L’editorial Blume impulsa la campanya de mecenatge del llibre Pandemia. Miradas de una tragedia, una publicació en què 26 fotògrafs llatinoamericans i espanyols ofereixen de manera altruista la seva visió de la Covid-19. La Fundació Lluís Coromina col·labora amb aquesta campanya solidària que s’ha dut a terme amb l’objectiu d’ajudar els familiars dels fotògrafs i fotògrafes que han perdut la vida mentre realitzaven la cobertura informativa de la pandèmia en diferents països del món.

Pandemia. Miradas de una tragedia és una memòria visual sobre la major catàstrofe que ha assolat el món en el segle XXI. Les 13 fotògrafes i 13 fotògrafs professionals i de referència a nivell mundial en el camp de la fotografia que s’han unit en aquest projecte humanitari són: Rodrigo Abd (Argentina), Carmenchu Aleman (Espanya), Guillermo Arias (Mèxic), Óscar B. Castillo (Veneçuela), Andoni Lubaki (Espanya), Isabel Muñoz (Espanya), Sandra Balsells (Espanya), Felipe Dana (Brasil), Fabiola Ferrero (Veneçuela), Cristina García Rodero (Espanya), Ricardo García Vilanova (Espanya), Diego Ibarra Sánchez (Espanya), Darcy Padilla (Estats Units), Pablo Piovano (Argentina), Juan Manuel Castro Prieto (Espanya), Anita Pouchard Serra (Argentina), Moisés Saman (Perú), Gervasio Sánchez (Espanya), Sylvia Izquierdo (Perú), Laura León Gómez (Espanya), Nuria López Torres (Espanya), Jacky Muniello (Mèxic), Santi Palacios (Espanya), Víctor Peña (El Salvador), Lorena Velasco (Colòmbia), Susana Vera (Espanya) i Miguel Río Branco (Brasil).

La campanya de mecenatge del llibre Pandemia. Miradas de una tragedia, publicació que recull diverses imatges d’aquest 2020 en 304 pàgines a color, va començar el passat 21 de setembre i  estarà activa fins al pròxim 21 de desembre. Qualsevol persona, entitat o col·lectiu pot col·laborar en la causa mitjançant l’adquisició del llibre a través d’aquest enllaç.