La Fundació Lluís Coromina col·labora amb el Festival Panoràmic

10/08/2017

La Fundació Lluís Coromina col·labora amb el Panoràmic, un festival que explora la relació entre el cinema i la fotografia, i promou i incentiva la recerca de nous llenguatges i narratives audiovisuals. El festival tindrà lloc a Granollers del 22 al 26 de novembre. Es tracta d’una iniciativa d’Albert Gusi i Fidel Balaguer (Grisart), que compta amb la complicitat de Joan Fontcuberta, Jesús Vilamajó, Joana Hurtado, Fèlix Pérez-Hita, Andrés Hispano i Laia Casanova, així com el compromís de l’Ajuntament de Granollers, Roca Umbert. Fàbrica de les Arts, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Lluís Coromina i l’Associació Cultural Cineclub de Granollers. L’objectiu és crear un context en què les noves dinàmiques associades a les produccions fotogràfiques i cinematogràfiques contemporànies tinguin un espai d’exhibició compartit i continuat i apostar clarament pels nous llenguatges narratius, tant en el camp documental, com en l’experimental o artístic, així com contribuir a visibilitzar els nous artistes.