La Fundació Lluís Coromina col·labora amb el 66è Concurs Internacional de Música Maria Canals

08/07/2021

Durant quinze dies, Barcelona es converteix en la capital mundial del piano i acull als millors pianistes i joves talents d’arreu del món en el 66è Concurs Internacional de Música Maria Canals. Enguany, la Fundació hi col·labora amb el tercer premi, anomenat Premi Fundació Lluís Coromina, que consta d’una dotació econòmica de 6.000 € i està relacionat amb el vincle que ha tingut durant molts anys la presidenta d’honor de la Fundació Lluís Coromina, la Sra. Montserrat Isern Delclós.

El Concurs Internacional de Música Maria Canals celebra la seva 66a edició entre el 3 i el 15 de juliol al Palau de la Música Catalana. Amb la col·laboració d’altres entitats com la Fundació Jesús Serra o la Fundació Carulla, entre d’altres, els artistes participants opten a diversos guardons i reconeixements, valorats amb més de 80.000€. El jurat d’enguany està format per diferents músics internacionals de renom com Carlos Cebro, Ramon Coll o Eva Osinska, entre d’altres.

El lliurament de premis, que tindrà lloc el dijous 15 de juliol (18 h) al Saló de Cent de l’Ajutament de Barcelona, és un homenatge a l’esforç dels guardonats, el jurat i també a tots els donants de premis, essencials per fer possible aquesta festa del pianisme mundial.

Tota la informació del 66è Concurs Internacional de Música Maria Canals es pot trobar en aquest enllaç.

Concurs Internacional de Música Maria Canals

L’associació del Concurs Internacional de Música Maria Canals és una entitat sense ànim de lucre declarada d’Utilitat Pública que té com a finalitat principal ajudar els joves intèrprets de tot el món que es volen dedicar professionalment a la pràctica musical, a través de l’organització anual del Concurs Internacional de Música Maria Canals de Barcelona (MCB) des de l’any 1954.