La Fundació Lluís Coromina col·labora en l’homenatge a Walter Benjamin

03/10/2014

Aquest any es compleix el 20è aniversari del Memoraial ‘Pasajes’ realitzat per l’artista Dani Karavan en homenatge a Walter Benjamin.

El diumenge 5 d’octubre de 2014 se celebren els actes de l’efemèride a Portbou amb projeccions, visites guiades i el Simposi Internacional d’Art Públic.

La Fundació Lluís Coromina col·labora en aquest homenatge i el seu director, Ricard Planas, coordina i modera una de les taules rodones amb la presència del mateix Dani Karavan, Joan Nogué (director de l’Observatori del Paisatge de Catalunya), Xavi Monteys (arquitecte i crític al diari El País) i l’escultor Pep Admetlla.

20 aniversari Memorial Passatges_Karavan_Benjamin cat.(1)

20 aniversario Memorial Pasajes_Karavan_Benjamin Cast

20th Anniversary Memorial Passages_Karavan_Benjamin_Eng(2)