Col·laboració amb la Fundació Lluita contra la Sida divulgant “EPIDEMIA THE GAME”, el primer joc solidari per a mòbils

02/05/2015

La Fundació Lluís Coromina ha col·laborat amb la Fundació de Lluita contra el sida en  ‘Epidemia The Game’, el primer joc solidari per a mòbils i tauletes que pretén obtenir fons per finançar els projectes de recerca de la Fundació Lluita contra la Sida, que lidera el Dr. Bonaventura Clotet, i que se centren sobretot en aconseguir la curació de la sida.

El joc pretén promoure l’ús del preservatiu com a mètode principal per evitar la transmissió del VIH, així com el concepte del tractament antiretroviral a nivell preventiu.

Jesús Vázquez, que ha apadrinat la iniciativa al costat de l’exfutbolista Carles Puyol, l’actor de Tricicle Carles Sans, i el productor de Reset TV i fundador de GestmusicEndemol Toni Cruz, presentarà la festa de llançament del videojoc dilluns 4 de maig a Barcelona.

AJUDA’NS A FER-NE DIFUSIÓ!

T’AJUDEM A DEIXAR PROGRAMADA LA TEVA PUBLICACIÓ A FACEBOOK I TWITTER ARA MATEIX

Tan fàcil com CLICAR AQUÍ i connectar el teu Twitter i el teu Facebook: dilluns a les 19.30h es publicarà automàticament el missatge!

Entre tots aconseguirem ser Trending Topic!