La Fundació Lluís Coromina acull quatre activitats de la 16a edició de l’(a)phònica

05/06/2019

Torna l’(a)phònica, el Festival de la Veu de Banyoles, i la Fundació Lluís Coromina hi col·labora un any més acollint algunes de les activitats d’aquesta 16a edició. En primer lloc, l’exposició Dibuix en directe, que s’inaugurarà el proper divendres 14 de juny a l’Espai Eat Art i recollirà algunes de les il·lustracions més originals i emotives de la passada edició del festival, de la mà d’artistes com Txell Darné, Jaume Geli, Joanic i molts més. Per altra banda, a partir del divendres 21 de juny, es podrà visitar la instal·lació artística Signes i premonicions a El Puntal-Laboratori de les Arts, un producció de Benet Costa basada en un personatge rual i solitari que, acompanyat dels Gois de Sant Mer, peregrina amb una creu pels diversos racons de la seva infantesa. Finalment, durant els dies de festival, hi haurà dues activitats més: el dissabte 29 de juny a les 12 del migdia el duo de cant a capella Tarta Ralena presentarà el seu debut discogràfic, Ora pro nobis (Indian Runers, 2019) en un íntim concert ple de músiques tradicionals i cançons d’autor amb aires mediterranis; el diumenge 30 de juny tindrà lloc el taller familiar Dibuixa un concert!, dirigit a nens i nenes a partir de 5 anys i impartit per la il·lustradora Andrea Zayas, que s’encarregarà d’explicar què fan els il·lustradors durant el festival i animarà els més petits a posar-ho en pràctica. Ambdues propostes es duran a terme a l’Espai Eat Art de la Fundació Lluís Coromina i tindran aforament limitat.

Per a més informació, podeu entrar al web oficial de l’(a)phònica.