La Fundació Lluís Coromina, a la Fira SWAB de Barcelona

05/10/2021

La fira d’art contemporani SWAB de Barcelona celebra la seva catorzena edició del 7 al 10 d’octubre al Pavelló Italià de Montjuïc. La Fundació Lluís Coromina es vincula un any més amb aquest esdeveniment, i enguany comptarà amb un estand expositiu a la fira on s’hi podran veure les obres dels artistes Lluís Vilà i Yurian Quintanas.

Amb l’objectiu de donar projecció als espais i disciplines que estan traçant el curs de l’escena de l’art dels pròxims anys, aquest cap de setmana la fira Swab Barcelona donarà la benvinguda a 80 galeries locals i internacionals que portaran al Pavelló Italià (Plaça de Carles Buïgas, 8) les últimes tendències de l’art contemporani. La selecció de les galeries participants anirà a càrrec dels membres del Comitè de Selecció, aquest any integrat pels comissaris Omar López Chahoud, Jérôme Pantalacci i Domenico de Chirico; i pels col·leccionistes Giuseppe Casarotto, Marie Elena Angulo i José Luís Lorenzo.

En aquest context, la Fundació Lluís Coromina hi participarà amb un estand artístic que comptarà amb les obres de Lluís Vilà i Yurian Quintanas, ambdós artistes vinculats a la fundació. D’aquesta forma, s’hi podrà veure una mostra de Nautes i Absoluts, una sèrie d’escultures i pintures de Lluís Vilà que exemplifiquen la potencialitat de tot element, fent referència a un concepte bicèfal: principi i fi, construcció i destrucció. Així mateix, s’aprofitarà la presència a la fira per donar a conèixer la recent publicació sobre les darreres creacions de Vilà. Un llibre contundent i contemporani amb textos literaris de diversos crítics com Maria Lluïsa Borràs, Glòria Bosch, Eudald Camps, Anna Carreras o Quim Fernández, entre molts altres.

L’estand de la Fundació es completarà amb el contingut expositiu del fotògraf i artista Yurian Quintanas, que presentarà la seva obra Indago. Un recull d’imatges en blanc i negre nascudes de la contemplació de l’entorn natural i les seves diferents formes, en les quals l’autor redescobreix els nous significats d’allò que l’envolta i reflecteix els estats d’ànims i els sentiments interiors.

La Fira SWAB de Barcelona es podrà visitar del 7 al 10 d’octubre i comptarà amb noves propostes com la secció Focus LATAM o el SWAB Performance. Es pot consultar tota la informació, novetats i horaris en aquest enllaç.