La fira SWAB concedeix el premi Fundació Lluís Coromina a Lua Coderch

06/10/2016

Aquest any la fira SWAB ha concedit el Premi Fundació Lluís Coromina al millor artista català a Lua Coderch pel vídeo art ‘Night in a Remote Cabin Lit by Kerosene’. Aquest premi, amb el suport de Bonart Cultural, consisteix en l’adquisició d’una obra d’un artista català present a la fira.

President del Jurat : Lluís Coromina, President Fundació Lluís Coromina.
Membres del Jurat: Joan M. Minguet (President de l’Associació Catalana de Crítics d’Art), Montse Badia (Crítica d’art i Directora artística de Cal Cego), Ricard Planas (Crític d’art i director de bonart cultural), Eulalia Grau (artista) i Natàlia Chocarro (Cap de premsa i comunicació de la Fundació Vila Casas).