Aforament complet a la presentació del llibre ‘La Drecera’ de Miquel Martín

28/07/2020

La llibreria L’Altell de Banyoles organitza la presentació literària del llibre La Drecera de Miquel Martín, aquest dimarts 28 de juliol a les 19:30 h a l’Espai Eat Art, amb l’aforament complet. L’acte comptarà amb la presència de l’autor, acompanyat de l’escriptor Josep M. Fonalleras. El narrador de La Drecera acaba de sortir de la infantesa i viu en un petit poble de l’Empordà amb els seus pares, que fan de masovers al xalet d’una família benestant. El protagonista observa la vida dels senyors i els seus fills, que habiten un món inaccessible i cada vegada més contradictori per a ell i, amb el pas dels dies i les estacions, replegarà la seva mirada sobre l’entorn que el veu créixer i que sembla perillar cada cop més, amenaçat per un nou model de vida.  El darrer llibre de Miquel Martín ens descriu un paisatge físic i humà desaparegut, víctima de la pressió urbanística. D’aquesta forma, l’autor reivindica les arrels d’un poble situat entre la terra i el mar i ens ofereix, amb una delicadesa fora del comú, un relat exquisit i subtil sobre el trànsit a la vida adulta. L’activitat compta amb la col·laboració de la Fundació Lluís Coromina, que ha cedit el jardí de l’Espai Eat Art.