La Casa de Cultura de Girona acull l’exposició itinerant ‘Art i Paraula’

05/01/2023

L’exposició itinerant Art i Paraula arriba a Girona. La mostra, que es va presentar el novembre de 2021 a la Factoria Cultural de Terrassa i l’octubre de 2022 a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona, s’inaugura aquest dimarts 10 de gener a les 19 h a la Casa de Cultura i es podrà visitar fins al 10 de febrer. Creada per la Fundació Lluís Coromina, l’exposició és un recorregut que explora les obres de diversos poetes i artistes visuals de diferents generacions i llenguatges de la cultura catalana, com Salvador Espriu, Francesca Llopis, Joan Oliver, Amèlia Riera, Guinovart o Maria Mercè Marçal, entre molts altres, amb l’objectiu de donar a conèixer els vincles existents entre diversos creadors de Catalunya. Comissariada per Fina Duran, Jesús Galdón i Martina Morittu, l’exposició ha comptat el suport de la Fundació Josep Guinovart, la Fundació Felícia Fuster, Òmnium Cultural i la Institució de les Lletres Catalanes de la Generalitat de Catalunya.