Juanma Trujillo tanca el cicle de jazz i músiques improvisades

09/05/2023

El guitarrista veneçolà Juanma Trujillo serà l’encarregat de tancar el cicle de jazz i músiques improvisades el 24, 25 i 26 de maig. Trujillo actuarà als diferents espais per on han passat els artistes Vasco Trilla, Sònia Sánchez i Núria Andorrà, i Vasco Furtado i Clara Lai: L’Adoberia d’Igualada, l’Espai Isern Dalmau de Barcelona i l’Espai Eat Art de Banyoles.

Membre actiu de l’escena de jazz i música improvisada internacional, Juanma Trujillo ha desenvolupat un estil d’interpretació únic que abraça diversos gèneres musicals. Després de tocar amb artistes de renom com Francisco Mela, Arturo O’Farril, William Parker, Cooper-Moore, Satoshi Takeishi o Gerald Cleaver, entre d’altres, l’artista es caracteritza per innovar contínuament entre els seus contemporanis, al mateix temps que incorpora el mestratge dels seus predecessors en les seves exploracions artístiques progressistes.

L’actuació tindrà lloc el dimecres 24 de maig a les 20:15 h a l’Adoberia d’Igualada (taquilla inversa), el dijous 25 de maig a les 20 h a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona (5 €) i el divendres 26 de maig a les 21 h a l’Espai Eat Art de Banyoles (5 €). Les entrades es posaran a la venda el mateix dia, una hora abans del concert.