‘Josep Ponsatí, visions i percepcions’ a l’Espai Eat Art

11/10/2018

Amb motiu de l’exposició “Caràcter Artístic” i de la restauració de la primera obra que l’escultor català nascut a Banyoles Josep Ponsatí va fer als anys 60 -un baixrelleu que ha esdevingut el logotip del Club Natació Banyoles-, la Fundació Lluís Coromina organitza un acte en què es presentarà un documental del procés de reconstrucció de l’obra, i una taula rodona per aproximar-nos a la dimensió escultòrica d’uns dels referents d’avantguarda dels nostre país.

L’acte comptarà amb la presència dels integrants del col·lectiu artístic Tint XXI de Banyoles, per retre homenatge a Josep Ponsatí, fundador del grup d’avantguarda el Tint.

19 h Introducció de Ricard Planas, crític d’art, director de bonart i de la Fundació Lluís Coromina

19.15 h Presentació del documental a càrrec d’Antoni Bramon, curador de l’exposició “Càracter Artístic”

19.40 h Diàleg de la crítica d’art Pilar Parcerisas i l’artista Josep Ponsatí