Jordi Juanós, director de Plant for the planet, a la pròxima conversa en directe de la Fundació Lluís Coromina

18/05/2020

Plant-for-the-Planet és un moviment de nens, nenes i joves d’arreu del món que treballen coordinats per donar solucions a l’emergència climàtica que ens afecta en els nostres respectius territoris.  Des de la Fundació Plant-for-the-Planet es treballa en la seva identificació i capacitació i també s’ajuda a empreses i institucions a assolir la seva neutralitat climàtica, és a dir, que un cop mesurades les seves emissions de CO2, tinguin mecanismes per a la compensació de les que no hagin pogut mitigar. I ho fan a través de la plantació d’arbres tant a Catalunya com a la resta de l’Estat espanyol, així com en la seva pròpia finca Rancho Las Américas, situada a l’estat de Campeche, Mèxic.  El seu lema és: Stop Talking, Start Planting.

El seu director, Jordi Juanós, protagonitzarà la pròxima conversa en directe a través de l’Instagram de la Fundació Lluís Coromina, juntament amb el coordinador de l’entitat, Daniel Fuentes, el dijous 21 de maig a les 19 h. Les persones que segueixin la conversa i vulguin formular alguna qüestió, podran enviar les seves preguntes durant el directe.