Joan Comalat & LLuís Vilà a l’Espai Eat Art de Banyoles

22/12/2012

Aquest divendres 21 de desembre 2012 Joan Comalat i Rigau Editors van presentar el llibre “Joan Comalat, Fotoperiodisme i Creació Visual al Pla de l’Estany” el novè volum de la col.lecció FOTÒGRAFS BANYOLINS.La presentació d’aquest llibre va anar acompanyada de la inauguració “LLuís Vilà CARN”, una serie de fotografies colorejades per LLuís Vilà (algunes fetes pel mateix Joan Comalat). L’acte de presentació va anar a càrrec de Lluís Coromina, Anton Maria Rigau, Ricard Planas, Joan Comalat i Miquel Noguer, alcalde de Banyoles.

llibre joan comalat

Es pot visitar fins a finals de gener 2013.