24/06/2020

Intervenció artística d’IEX Cosmonauta i Miquel Samaniego a l’Espai Eat Art de la Fundació Lluís Coromina. Ambdós artistes són els encarregats de plasmar a les parets interiors de l’espai expositiu de Banyoles el marc conceptual i els valors de la Fundació: ARTS – NATURA – PERSONES, i també el seu ecosistema d’entitats. L’objectiu de la intervenció és decorar les parets de l’espai que acollirà els tallers organitzats per l’Escola Municipal de Música de Banyoles i l’Aula de Teatre en el context del proper casal d’estiu. La decoració de les parets aportarà valor creatiu i inspirador als nens i nenes que viuran en primera persona la creació artística a través de diferents disciplines com la música, el teatre i la dansa.