‘Indago’ de Yurian Quintanas, rep el premi Arts Libris de la Fundació Banc de Sabadell

08/05/2016

El llibre, publicat per ediciones Anómalas, una editorial Barcelonina amb més de 15 d’anys d’experiència en sector, i amb la col·laboració de les editorials 77 i Witty Kiwi ha comptat amb el suport de la Fundació Lluís Coromina.
Es tracta d’un treball fotogràfic basat en la contemplació del medi natural i les seves formes. Amb imatges en blanc i negre, paisatges nocturns i natura, l’artista porta a l’espectador a reflexionar sobre l’aparença física de les coses i la relació entre l’home i la natura en totes les seves aparences.

En la seva setena edició, Arts Libris, la fira creada per la galerista Rocío Santa Cruz, es consolida conquistant no només a experts sinó al públic general que l’any passat va superar les 12.000 visites.