‘Inclassificables’, el nou pòdcast de Catalunya Ràdio amb la col·laboració de la Fundació Lluís Coromina

27/10/2023

Apropar als ciutadans del nostre país els creadors més rellevants i el seu instint artístic. Aquest és el principal objectiu d’Inclassificables, el nou pòdcast de Catalunya Ràdio que compta amb la col·laboració de la Fundació Lluís Coromina i el suport de la Generalitat de Catalunya.

Presentat i dirigit per David Escamilla i Ricard Planas, es tracta d’una creació de Bonart Cultural que ofereix cada quinze dies un viatge arreu de la geografia catalana, cercant espais d’art, estudis creatius, museus i fundacions. David Escamilla i Ricard Planas conversen, molt de prop, amb artistes de prestigi internacional, alguns d’ells actualment residents a l’espai de cotreball de les Arts del Puntal de la Fundació Lluís Coromina, com Albert Serra, cabosanroque o Franc Aleu, i també pintors, escultors, arquitectes, cineastes, performers i creadors d’experiències immersives com ara Marcel·lí Antúnez Roca o RCR Arquitectes, entre altres.

Cada pòdcast s’enregistra i es materialitza des d’un espai d’art de Catalunya: La Fundació Antoni Tàpies, l’Estudi d’Arquitectura RCR, la KBr Fundació Mapfre, la Fundació Lluís Coromina, el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, etc. Precisament, el primer programa, publicat el diumenge 22 d’octubre, es desenvolupa a l’Espai Isern Dalmau, en el marc de la inauguració de l’exposició Medina Campeny. Una trajectòria viscuda, amb una conversa amb el creador d’universos visuals singulars, Albert Serra, i amb la directora de la Fundació Gala-Salvador Dalí, Montse Aguer. Podeu escoltar-lo aquí.