Inaugurada la nova seu de la Fundació Lluís Coromina a Barcelona: Espai Isern Dalmau

03/04/2019

La Fundació Lluís Coromina ha inaugurat el nou local Espai Isern Dalmau a Barcelona. Es tracta d’un espai de coworking social i cultural i també de caràcter expositiu. El nom Isern Dalmau és el tribut a l’avi matern del president de la fundació, que fou mecenes, advocat i catalanista.

Ubicat a Barcelona (C/Mallorca 305 local 2), està dirigit per Ricard Planas, editor de bonart, i neix amb l’objectiu principal de promoure i difondre les arts visuals contemporànies. L’Espai multidisciplinari vol convertir-se en un punt de trobada de tots els agents culturals i artístics del panorama nacional i internacional. S’hi organitzaran trobades, conferències, debats, presentacions i exposicions de gran prestigi per enriquir l’oferta cultural contemporània del país.

El nou espai s’ha obert amb la inauguració de l’exposició de fotografia de Román Yñán: ‘Mites i màscares. Una visió de l’univers creatiu d’Albert Serra’. Román Yñán és col·laborador habitual dels rodatges del director banyolí i ha documentat bona part del món del cineasta. El seu treball fotogràfic ens fa de nexe d’unió entre el cinema radical de l’Albert i la fotografia més lliure i directa. Aquesta exposició complementa la que s’està duent a terme a la Fundació Antoni Tàpies ‘Albert Serra. Roi Soleil’.

Paral·lelament, coincidint amb el dia mundial de l’Autisme, la Fundació Lluís Coromina ha presentat l’exposició ‘Disseny Social’ d’Andre Ricard amb la complicitat de la Fundació Mas Casadevall i amb la col·laboració del jove dissenyador Andreu Carulla.