Inaugurada ‘La Mona Mona’

11/04/2019

La Fundació Lluís Coromina i la Fundació Mona han inaugurat l’exposició ‘La Mona Mona’ a l’Espai Eat Art. La mostra dona a conèixer com el reconegut pastisser del Celler de Can Roca, Jordi Roca, ha elaborat el tradicional dolç de Setmana Santa dedicat a la Fundació Mona.

El procés de treball ha estat documentat pel fotògraf culinari Francesc Guillamet i compta amb un relat del crític gastronòmic Salvador Garcia-Arbós.

L’exposició es complementa amb una mostra de fotografies de Miquel Llorente sobre els primats de la seu de la Fundació Mona de Riudellots de la Selva i amb altres mones creades per Roca.

La mostra es podrà veure fins al 6 de maig a l’Espai Eat Art els dimecres de 10.30 h a 13.30 h, els dijous i divendres de 16.30 h a 20.30 h i els dissabte d’11 h a 14 h i de 16.30 h a 20.30 h.