Inauguració de ‘Ripplings’, de Santi Moix a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona

13/03/2023

La Fundació Privada Jeroni de Moragas i la Fundació Lluís Coromina presenten Ripplings, de Santi Moix a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona. Una mostra que té per objectiu visibilitzar un projecte artístic d’iniciativa social, entenent l’art com un mitjà per a l’expressió sense barreres.

L’obra, de gran format i creada per l’artista Santi Moix amb la col·laboració de persones tutelades per la Fundació Privada Jeroni de Moragas, representa l’enteniment i la convicció que és possible generar espais i societats que s’enriqueixin de la diversitat; on tots aprenguem de tots. També s’exposen dues obres de mitjà format creades expressament per completar l’obra mural.

Santi Moix i Sala va néixer a Barcelona el 1960. És un pintor, escultor, dibuixant i gravador català afincat a Nova York. Creador polifacètic, és en la pintura on troba el seu lloc de reflexió. Malgrat que la seva pintura és, sobretot, abstracta, Moix ha demostrat en nombroses ocasions la seva gran capacitat per al dibuix. Ha realitzat exposicions individuals als Estats Units, Espanya, Suècia, Bèlgica, el Japó i França, entre d’altres.

Ripplings reflecteix la motivació de continuar lluitant pels drets de les persones amb diversitat i de construir un món que, com l’art, accepti que en les diferències es troba la bellesa.”

La inauguració tindrà lloc el pròxim dijous 16 de març a les 20 h a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona i l’exposició es podrà veure fins al 29 d’abril.