Inauguració d’Artistes Outsiders a la Fundació Lluís Coromina – Espai EatArt

03/09/2014

Més d’un centenar de persones van assistir a la inauguració de l’exposició Artistes Outsiders que va organitzar la Fundació Lluís Coromina conjuntament amb la Fundació Estany el passat dia 29 d’agost de 2014.

A continuació, publiquem algunes de les imatges de l’esdeveniment presidit pel conseller de sostenibilitat i territori, Santi Vila; el president de la Fundació Lluís Coromina, el Sr. Lluís Coromina; el president de la Fundació Estany, Alexandre Juanola; l’alcalde de Banyoles, Miquel Noguer; el president del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, Jordi Xargay i Ricard Planas, director de bonart cultural.

L’exposició Artistes Outsiders es podrà veure fins a finals d’octubre.

Artistes Outsiders Artistes Outsiders Artistes Outsiders

Artistes Outsiders Artistes Outsiders Artistes Outsiders Artistes Outsiders