Fotografia de Juan Carlos García a l’Espai Eat Art i a Ca la Flora, Banyoles.

08/09/2012

Sota el títol “De rerum natura” l’Espai Eat Art de Banyoles presenta fotografies de Juan Carlos García on recullen l’inquietud de l’artista pel fet de l’alimentació i la relació de la cuina i la llar. La presentació va anar a càrrec del sr. Lluís Coromina, impulsor de l’espai, el periodista Dani Chicano i el mateix Juan Carlos García. Acabat l’acte de presentació el ballerí i coreògraf Bebeto Cidra (premiat en diversos festivals coreogràfics internacionals) va deleitar-nos amb la seva dansa.

Tot seguit a l’espai del pati de Ca la Flora es prosseguia amb una exposició complementària del mateix artista i amb un petit concert de piano a càrrec de Xavier Pau.