“El banquet transitable” de les Fires de Sant Martirià, Banyoles 2011

18/10/2011

De nou les Fires de Sant Martirià, la Festa Major de Banyoles 2011. Enguany us proposem visitar dos dels espais on exposarem obra, escultures, de Lluís Vilà (l’obra permanent es troba ubicada en el Showroom LLuís Vilà Puntal d’Arts):

SALA EL TINT: “Escultures Transitables” referent al projecte de Restauració del Volcà Coscat (Olot) guardonat amb el premi FAD d’espais exteriors any 1994. Martirià Figueras amb els col.laboradors Antoni Bramon (Aparellador) i Lluís Vilà amb la realització d’escultures.

Inauguració el divendres 21 d’octubre a les 19h.

ESPAI EAT ART LLUÍS VILÀ: “El Banquet” amb les escultures Nautes de Lluís Vilà detall del muntatge que es va presentar en el Temps de Flors de Girona, maig  2011 (col.labora la fleca Can Japet) i l’exposició “Eat More Disappear” de Rosalía Banet.

Múscia en viu en el jardí amb l’actuació dels Rita Quartet Band.

Inauguració el divendres 21 d’octubre a les 20h.