Final de gira de SOLOT de Ramon Prats a l’Espai Eat Art

30/01/2019

Després de passar per ciutats com Barcelona, Pamplona, Bilbao, Gijón, Madrid o Lisboa, el reconegut bateria banyolí Ramon Prats posa el punt i final a la gira de SOLOT. I serà, com en el concert d’obertura, a l’Espai Eat Art de la Fundació Lluís Coromina. Es tracta d’una proposta de bateria sola en què el moment o la sonoritat de la sala són tan importants per la música com qualsevol altre factor. La memòria actua d’eix vertebredor, ja sigui la del propi músic o la de l’oient. L’atenció, el record, la percepció o la vibració de l’aire són elements de qualsevol fet musical, i en el SOLOT, aquests elements no tenen una jerarquia pre establerta. L’actuació tindrà lloc el pròxim divendres 1 de febrer a les 21 h (5 €) i l’aforament és limitat.