Es posposa l’exposició ‘This is the cover of the book’ per problemes logístics

09/03/2016

Per problemes logístics hem decidit posposar l’exposició ‘This is the cover of the book‘.

En el seu lloc, el divendres dia 11 de març inaugurem l’exposició col·lectiva ‘Un altre món’, 44 escultures de petit format conformen la mostra – a més d’una fotografia i una pintura-, peces pensades totes a partir d’una esfera del món i amb la reflexió particular de cada un dels artistes sobre el planeta. Així, les obres representen mons utòpics, mons imaginats, mons pensats, manipulats, utilitzats com a metàfora o simplement com a suport per al fet artístic.

La inauguració serà aquest divendres dia 11 a les 20 h a l’Espai Eat Art de Banyoles i l’exposició es podrà visitar fins al 30 d’abril.