Entrega dels Premis Sambori 2021 d’Òmnium Cultural

07/04/2021

L’Espai Eat Art de Banyoles acull avui l’entrega dels Premis Sambori d’Òmnium Cultural al Pla de l’Estany, que ha rebut dos guardons en aquesta 15a edició del concurs de narrativa escolar.

Tot i que en edicions passades l’entrega de premis englobava tota la Demarcació de Girona-Catalunya Nord, enguany aquest format no s’ha pogut realitzar a causa de la situació de crisi sanitària, i per això l’entrega dels Premis Sambori 2021 es realitzarà només a les seus territorials d’Òmnium Cultural que hagin rebut algun premi, com és el cas del Pla de l’Estany, on s’han guardonat dos projectes, un de primària i un de secundària, de les escoles La Draga i Casa Nostra de Banyoles.

Així doncs, avui dimecres 7 d’abril, s’anunciaran els dos escrits guanyadors de la comarca en aquesta 15a edició del concurs de narrativa escolar, els quals entraran a la final que es realitzarà a nivell de tot Catalunya i que es durà a terme durant els propers mesos. L’acte, que tindrà lloc a l’Espai Eat Art de la Fundació Lluís Coromina avui les 19:30 h, comptarà amb un aforament molt limitat a causa de les restriccions i mesures de seguretat. Les persones interessades en assistir-hi poden enviar un correu electrònic pladelestany@omnium.cat.

Guanyadors del concurs

3r premi  categoria A
L’Escola La Draga de Banyoles
Jofre Serrat Doñate per “El llop i l’ovelleta”