Els reptes de l’energia del futur

19/11/2018

Amb una mirada de passat, present i futur, l’exposició Ultraenergia: la joguina elèctrica com a realitat anticipada planteja els repectes de l’energia del futur a través de joguines elèctriques. La mostra es va inaugurar el dissabte 17 de novembre a l’Espai Eat Art amb la presència del director de Ferrocarrils de la Generalitat, Ricard Font; l’alcalde accidental de Banyoles, Jordi Congost; el president de la Fundació Lluís Coromina i del Grup Agrienergia, Lluís Coromina; el president de l’Associació Banyoles Slot, Esteve Brugué, i el curador de l’exposició i director de Bonart Cultural, Ricard Planas. L’exposició es podrà veure fins al dissabte 2 de febrer de 2019.