El servei psicològic de la Fundació Lluís Coromina col·labora amb diverses entitats

06/05/2020
Durant el confinament amb motiu del COVID-19, la Fundació Lluís Coromina -conjuntament amb l’empresa AB Intra- ofereix suport emocional i psicològic a persones del sector cultural i social, un sector en situació d’especial risc de patir malestar a causa de la situació actual. Fins al moment, persones i també entitats com Fundació Estany o Càritas ja han fet ús del servei gratuït. Aquest servei segueix disponible al telèfon 680 587 726 de dilluns a divendres, de 15 h a 19 h, i les persones que en facin ús seran ateses per professionals de la psicologia, garantint l’anonimat i la confidencialitat de les converses.