El saxofonista Don Malfon actuarà el divendres 11 de juny a l’Espai Eat Art

03/06/2021

La Fundació Lluís Coromina ha reprogramat el concert del saxofonista Don Malfon, que actuarà el divendres 11 de juny (20 h) a l’Espai Eat Art de Banyoles. Amb aquesta actuació, que havia de tenir lloc el divendres 16 d’abril i es va haver de posposar per motius de salut de l’artista, es culmina el cicle de concerts de jazz i músiques improvisades que va començar el dijous 4 de març, amb la col·laboració del Festival d’Emergències Musicals de Banyoles (FEMJazz!).

El saxofonista Alfonso Muñoz (Don Malfon) és un dels músics catalans més actius dins el món de la improvisació lliure. Amb més de quaranta discs publicats, ha col·laborat amb músics de renom com John Edward, Agustí Fernández o Barry Guy, entre d’altres. Després de nombrosos concerts arreu d’Europa i Sud-amèrica, arriba a Banyoles per presentar diverses improvisacions basades en el seu últim disc en solitari, On Resonance, un treball centrat en l’exploració sonora acústica. el darrer concert amb.

L’aforament per al concert de divendres 11 de juny és limitat i les entrades per cada espectacle (8 €) es posaran a la venda el mateix dia, una hora abans de l’inici de l’actuació.