El reconegut fotògraf Tino Soriano, a la pròxima conversa en directe per Instagram

25/05/2020

El reconegut fotògraf Tino Soriano serà el protagonista de la pròxima conversa en directe per Instagram de la Fundació Lluís Coromina, aquest dijous 29 de maig a les 19 h. Premiat en diverses ocasions per la Unesco i guardonat amb el prestigiós Lent de Plata Mexicà, també compta amb guardons com quatre Fotopres, Fotògraf Espanyol de l’Any Fujifilm, NikonPro, Canon-Europa, la distinció “The Essence of Humanity” i un World Press Photo en la categoria Art. L’any 2018 la Generalitat de Catalunya li va concedir el Premi Nacional de Comunicació en la modalitat Premsa. Un any abans va ser guardonat amb el Premi Nacional Pietat Illa per la seva tasca professional i docent al llarg de tres dècades. També la Societat Geogràfica Espanyola li va atorgar el Premi Imatge-2015 per la seva trajectòria com a fotògraf i viatger. Ha escrit i il·lustrat nombrosos llibres fotoperiodístics i guies de ciutats i de països. Els Secrets de la Fotografia de Viatges (PhotoClub Anaya-2018) i Ajuda’m a mirar, la Bíblia del reportatge gràfic (PhotoClub Anaya-2019) són les seves darreres obres. Així mateix, ha col·laborat amb revistes de tot el món i rebut reconeixement de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i de l’OMS per la divulgació de la sanitat a través dels seus reportatges i forma part del reduït grup de fotògrafs a la pàgina oficial de la National Geographic Society a Washington DC. La conversa es podrà seguir a través de l’instagram live de la fundació, al perfil @fundaciolluiscoromina.