El Puntal – laboratori de les arts presenta nou logotip

19/12/2011

Durant la jornada “Escultures transitables”, Lluís Coromina, impulsor d’El Puntal – laboratori de les arts, dins el qual hi ha el Lluís Vilà Showroom, va donar a conèixer la nova imatge coorporativa de l’edifici i la seva resignificació.

La imatge, que ha anat a cura de bonart cultural i que ha estat desenvolupada per la seva cap de disseny, Marta Vila, posa de manifest al·legòricament un puntal que està format per tipografies. La lletra com a codi i com a suport intel·lectual per suportar les estructures del coneixement.

A més, el projecte sobre la seu d’El Puntal està inspirat en el mateix nom que rep el lloc i en les característiques físiques de l’edifici, que manté de forma permanent una estructura metàl.lica soportada per puntals. El logotip reflecteix d’una forma clara i directa un dels puntals. A més ho fa amb la mateixa tiporafía que s’ha fet servir (Block) per els altres dos espais que complementen el conjunt artístic: El Lluiís Vilà showroom i l’espai Eat Art.

element d’inspiració:

el logotip: