El jazz del grup NN arriba a l’Espai Eat Art de la mà de FEM Jazz

14/05/2018

La Fundació Lluís Coromina dóna suport al Festival d’Emergències Musicals FEM Jazz, organitzat pel Taller de Música de Banyoles. La cita, replantejada des de fa un parell d’anys com el Festival d’Emergències Musicals FEM Jazz!, arriba enguany a la 25a edició. La producció del Festival serà un homenatge a la prolífica escena musical de Banyoles i els seus himnes. Així com de propostes variades, partint del jazz i estenent-se a altres estils de música, des de la més ballable a la més experimental. L’Espai Eat Art acollirà el concert d’NN, un duo de la saxofonista alemanya Annika Francke, establerta a Barcelona i Berna (Suïssa) i el bateria Jonni Sigil, que s’ s’ha format entre Catalunya, Cuba i Nova York. Aquests músics d’avantguarda són adoradors del caos i el desordre positiu, el qual utilitzen per fer una música carregada de textures, energia i brutalitat, però a la vegada subtil i controlada.