‘El Jardí de les Hespérides’ desembarca a les Nits d’estiu de CaixaFòrum

03/07/2016

Torrents-Aixut (conegut com a cabosanroque) desembarca a les Nits d’estiu de CaixaFòrum amb tota la seva col·lecció de màquines sonores per crear un jardí ple de nimfes mecàniques que et conviden a recórrer, descobrir i escoltar tots els racons de l’antiga fàbrica Casaramona.

EL JARDÍ DE LES HESPÉRIDES
(tots els dimecres d’estiu a partir del 13 de juliol de 20h a 23h)
Recorreguts sonors a través de diverses instal·lacions, que executen una obra conjunta. Un passeig per quadres sonors que faran ressonar tot l’edifici.

La festa d’inauguració serà dimecres 6 de Juliol a les 21.30h. amb un gegantí MURAL SONOR MURAL SONOR de 12 x 6 metres que ocupa l’entrada de CaixaForum dóna la benvinguda a l’estiu. Una gran prestatgeria, que emmagatzemarà tota la col·lecció de sons de cabosanroque que surten dels seus collages mecànics i sonors. El mur blanc i llis del pati d’entrada es desdoblarà amb una nova pell sonora, rugosa, de textura mecànica. La celebració de la canícula es farà amb un concert vertical, un gran mural amb més de trenta màquines sonores i dos músics.