Inauguració de l’Espai Josep Ponsatí al Puntal – Laboratori de les Arts

23/12/2019

La Fundació Lluís Coromina ha celebrat, un any més, la trobada de Nadal, una ocasió per intercanviar experiències entre membres de la Fundació, artistes, entitats i amics. Enguany, a més, s’ha inaugurat l’Espai Josep Ponsatí al Puntal – Laboratori de les Arts, una nova sala que acollirà exposicions, instal·lacions i mostres artístiques diverses. Un nou espai multifuncional que esdevé un homenatge a Josep Ponsatí, artista banyolí amb una llarga trajectòria artística que també ha estat present a la trobada, acompanyat de l’arquitecte i vocal de cultura del Club Natació Banyoles Antoni Bramon.

Després del dinar, els assistents han visitat l’exposició ‘L’Arbre de la menja a Xel•listan’ de la mà del seu autor, l’artista Marcel•lí Antúnez, a l’Espai Eat Art de Banyoles.