El destacat trompetista Julián Sánchez tanca la primera edició del cIMIc

25/03/2024

El trompetista Julián Sánchez serà l’encarregat de tancar la primera edició del Cicle Itinerant de Música Improvisada de Catalunya (cIMIc) amb un total de sis concerts a diversos punts i ciutats del territori. Una breu gira que farà parada a dos espais de la Fundació Lluís Coromina: el dimarts 9 d’abril a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona, i el divendres 12 d’abril a l’Espai Eat Art de Banyoles.  Ambdues actuacions tindran lloc a les 20 h i les entrades es posaran a la venda el mateix dia, una hora abans del concert.  Durant aquesta mateixa setmana, Sánchez també actuarà al Cicle Cuir (Igualada, 10 d’abril), a la Llibreria El Refugi (la Seu d’Urgell, 11 d’abril), a Can Batet (Olot, 13 d’abril) i a la Jazz Cava (Vic, 14 d’abril).

El músic i compositor Julián Sánchez és un dels màxims exponents de la música improvisada a la península. El seu discurs s’ha consolidat amb les seves estades a Nova York, Sud Àfrica i Brasil, on s’ha nodrit sense por de perdre la seva identitat i ha forjat una llarga trajectòria al costat d’artistes com David Murray, Axel Dörner o Marcus Breuss.

Organitzat per Duot, la primera edició del cIMIc ha programat un total de quatre propostes en sis espais diferents del territori català amb l’objectiu de descentralitzar els projectes de música improvisada i, al mateix temps, oferir als músics la possibilitat de fer una sèrie de concerts seguints en diferents ciutats. Des del mes de gener fins a l’abril, el públic ha pogut conèixer d’aprop artistes com Tracapangá, Joao Braz i Àngel Faraldo o Glòria Ros i Anna Subirana.