Visita els espais culturals de Banyoles impulsats per Lluís Coromina

01/02/2012

Sobre aquestes línies, i d’esquerra a dreta, Jordi Bosch, regidor de cultura de Banyoles, Norbert Tomàs, director del Conca -Consell Nacional de la Cultura i de les Arts- Antoni Baulida, delegat de Cultura de la Generalitat de Catalunya a Girona, Lluís Coromina, impulsor d’El Puntal, l’Espai Eat Art i el Lluís Vilà Showroom, i Ricard Planas, director artístic dels espais artístics de Lluís Coromina. Fotografies Anna Bahí.

El Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i el Conca, representat per Antoni Baulida i Norbert Tomàs respectivament, van fer una visita a les instal·lacions culturals que impulsa Lluís Coromina: El Puntal -laboratori de les arts-, Espai Eat Art i Lluís Vilà Showroom. Aquesta visita s’emmarca dins un marc per part del departament de Cultura per conèixer a fons la realitat de tot el territori català. Tomàs va posar èmfasi en els diàlegs entre els agents públics i el privats, que a Catalunya, “esdevenen un referent i un estímul”.

La visita va servir per aprofundir en el coneixement sobre l’obra de Lluís Vilà, així com es va poder veure obra de l’exposició col·lectiva Made in Banyoles -al Lluís Vilà Showroom-, amb representació d’artistes reeixits del territori. Durant la visita a El Puntal, va poder saludar alguns dels integrants d’Andergraun films, la productora del cineasta Albert Serra i que s’allotja en el recinte.

Sobre aquestes línies, i d’esquerra a dreta, l’Íngrid Calpe, tècnica de cultura de l’Ajuntament de Banyoles; Montse Oller, assessora estratègica de les col·leccions Lluís Coromina; Jordi Bosch, regidor de cultura de Banyoles; Ricard Planas, director artístic dels espais artístics eat art i el lluís vilà showroom; Norbert Tomàs, director del Conca – Consell Nacional de la Cultura i de les Arts; Antoni Baulida, delegat de Cultura de la Generalitat de Catalunya a Girona i Helena Romagós, cap de protocol de Cultura de la Generalitat de Catalunya a Girona. Fotografies Anna Bahí.