“El Banquet”, una instal.lació amb escultures de Lluís Vilà, a l’exposició d’arquitectura efímera Girona Temps de Flors

07/05/2011

Instal·lació-muntatge amb les escultures de la sèrie “Nautes”, de Lluís Vilà, i amb pans-escultura que l’autor va idear amb la fleca Can Japet (escultures menjables i alhora fungibles). La direcció artística ha anat a cura d’Anna Maria Camps, editora de bonart, i el muntatge i l’arquitectura efímera, a càrrec de Raquel Domínguez, Francesc Masdevall i Pau Bosch. L’acció, que s’emmarca dins la 56a edició de l’exposició Girona Temps de Flors, Certamen d’Art Floral, Arquitectura Efímera i Paisatgisme, que es realitza a Girona del 7 al 15 de maig 2011, ha tingut la col·laboració de l’Espai Eat Art_Lluís Vilà de Banyoles. L’exposició es pot veure a l’església de Sant Lluc de Girona.

Patrocinadors: Manaies de Girona, Ajuntament de Girona, GEiEG, Obycall, Servei Estació, bonart cultural, Col.legi de Decoradors, Peacok, Gremi de Floristes, Empordàlia, Suministres Girona, Can Japet, Farinera Coromina, Espai Eat Art_Showroom Lluís Vilà.