El ballerí i coreògraf Bebeto Cidra a l’Espai Eat Art de Banyoles

09/09/2012

En motiu de la inauguració “De rerum natura” de Juan Carlos García a l’Espai Eat Art Lluís Vilà de Banyoles, el ballarí i coreògraf Bebeto Cidra ens va obsequiar amb una actuació de dansa, tancant així, l’acte de presentació de l’exposició.

Bebeto Cidra va fundar la Bebeto Cidra Cía a Barcelona formant part del Pla de Residència de creadors del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, amb seu a Vic. Premiat per diferents coreografies e interpretacions en àmbit internacional, també imparteix classes en diferents companyies, escoles i centres de Catalunya. Actualment continua creant e interpretant les seves própies produccions.