DUOT presenta el nou disc ‘FE’ a Barcelona i Banyoles

02/12/2019

La Fundació Lluís Coromina us convida al concert de DUOT, una actuació de música improvisada a càrrec del bateria Ramon Prats i el saxofonista Albert Cirera. Els dos artistes presenten el seu nou disc FE, un treball nascut a la cúpula del Festival Estrany de Banyoles després d’una nit en què el duet va tocar durant deu hores seguides. Un any després d’aquella actuació, Ramon Prats i Albert Cirera es van tornar a trobar al mateix lloc i van enregistrar aquest nou àlbum que barreja sensacions i sonoritats inspirades pel silenci del bosc i que han donat lloc a una obra experimental que segueix buscant noves formes d’expressió musical. Després de més d’una dècada tocant plegats, els dos artistes tenen fe de seguir tocant i creant plegats durant molt temps, i faran un doble concert per mostrar la complicitat que els caracteritza: dijous 12 de desembre a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona (21 h) i diumenge 15 de desembre a l’Espai Eat Art de Banyoles (19 h).

Dates:

Dijous 12 de desembre – 21 h