Dissabte 2 de setembre, III Nit Solidària Costa Brava

01/09/2017

Aquest dissabte 2 de setembre el Mas del Vent de Palamós acollirà la III Nit Solidària Costa Brava, organitzada per DKV Integralia, Focus Engelhorn, Fundació Lluís Coromina i Bonart Cultural, en benefici de la Fundació Estany, la Fundació Estimia i la Casa de Carlota. Una proposta que neix de la motivació d’entitats públiques i privades de treballar plegades per aconseguir reforçar projectes de valor afegit a nivell cultural i social. Enguany, es fa una aposta per nous conceptes com creixement creatiu o capacitats múltiples a través d’artistes amb (dis)capacitat. Una nit que es fa per compromís i per donar llum a l’Art que va a la recerca dels universals per fer de la vida un radical lliure absolut.

La Nit Solidària començarà a les 19:30 h i comptarà amb activitats com una visita a l’exposició Cossos-Tòtems de Xavier Medina-Campeny,  un sopar dins el Claustre d’estil romànic, una actuació de jazz amb Cristian Hernández (Guitarra) i Pere Miró (saxo), la Introducció a la gala Artistes Outsiders a càrrec de l’actriu Cristina Cervià amb intervencions de Kurt i Victoria Engelhorn i Ricard Planas, l’actuació de Danscapacitats Expanding Edges a càrrec de Judit Joyera, Jordi Saubí, Josep Portella, Marcel Congost i Albert Puig, i l’actuació musical de Pol Oñate (teclat), Josep Cordovés (bateria) i Joan Espinosa (Baix elèctric).