Dia Internacional de les Dones: la Fundació s’adhereix a la iniciativa de la Xarxa Feminista del Pla de l’Estany

08/03/2021

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, la Fundació Lluís Coromina s’adhereix a la iniciativa Creacions per la igualtat, impulsada per la Xarxa Feminista del Pla de l’Estany i dirigida als alumnes dels diversos centres docents de Banyoles, que han participat creant dibuixos, relats i poemes al voltant de la defensa dels drets de les dones i la igualtat de gènere. Els dibuixos i il·lustracions d’aquesta iniciativa es podran veure durant els propers dies a diversos locals i establiments del municipi, entre ells l’aparador de l’Espai Eat Art de la Plaça Major, que acollirà una selecció de dibuixos fins al divendres 11 de març.

La Xarxa Feminista del Pla de l’Estany es presenta avui dilluns 8 de març (19 h) a la Plaça Major de Banyoles, després de la lectura d’un manifest redactat per les set entitats membres: Món Banyoles, l’Ateneu Obert de la Dona de Banyoles, Fundació Estany, Arran Pla de l’Estany, Endavant, el Moviment Afrobanyolí Social, Legki Yakaru i l’Associació Nur. Després de la presentació, s’inaugurarà l’exposició Creacions per la igualtat, que es podrà visitar durant els propers dies per diferents aparadors de les botigues i establiments del municipi.